sunnuntai 31. toukokuuta 2026

Syreenien aika

 


Vasta oli vappu

ja nyt on jo täysi kesä.


Syreenit (sireenit) kukkivat.




Raparperisesonki on parhaimmillaan.
Sunnuntain päiväkahvilla raparperipiirakkaa.


Hyvin monet luonnonkukat kukkivat,
niitä tulee poimittua maljakkoon.



Osa on jo kukkimisen loppusuoralla.




Myös lupiinit kukkivat, 
onko juhannuksena enää mitää kerättävää.




Suloista suvea kaikille!




8 kommenttia:

  1. Hienosti toteutettu kesän ensimmäinen postaus. Nuo kaksi asiaa kuuluvat ehdottomasti kesän aloitukseen - herkät alkukesän luonnonkukat ja raparperipiirakka!

    VastaaPoista
  2. Ihana alkukesän postaus ja syreeni on niin ihanan tuoksuinen kukkanen <3

    VastaaPoista
  3. Oi oi miten ihanat ja kesäiset kuvat. Meillä syreenit ovat nupuillaan, mutta löysin ensimmäiset kielonkukat eilen

    VastaaPoista
  4. Ihanaa kesäkuuta sinulle!

    VastaaPoista
  5. Touko-kesäkuun vaihteen luontoa katsellessa tulee ajatelleeksi, kukkiiko kaikki jo nyt. Niin paljon kaunista kukintaa on ympärillä. Syreenit ovat parhaillaan aivan täynnä kukkia.
    Olet valinnut kuviisi kaikki tämän hetken kaunottaret, kiitos!

    VastaaPoista
  6. Onpa kauniita ja herkkiä kesäkukka kuvia.

    VastaaPoista
  7. Aivan ihania kesän asioita 🤗. Tulee hyvä mieli ja kesäinen olo.

    VastaaPoista

-Kiitos terveisistä-