Vasta oli vappu
ja nyt on jo täysi kesä.
Syreenit (sireenit) kukkivat.
Raparperisesonki on parhaimmillaan.
Sunnuntain päiväkahvilla raparperipiirakkaa.
Hyvin monet luonnonkukat kukkivat,
niitä tulee poimittua maljakkoon.
Osa on jo kukkimisen loppusuoralla.
Myös lupiinit kukkivat,
onko juhannuksena enää mitää kerättävää.
Suloista suvea kaikille!















Hienosti toteutettu kesän ensimmäinen postaus. Nuo kaksi asiaa kuuluvat ehdottomasti kesän aloitukseen - herkät alkukesän luonnonkukat ja raparperipiirakka!
VastaaPoistaIhana alkukesän postaus ja syreeni on niin ihanan tuoksuinen kukkanen <3
VastaaPoistaOi oi miten ihanat ja kesäiset kuvat. Meillä syreenit ovat nupuillaan, mutta löysin ensimmäiset kielonkukat eilen
VastaaPoistaIhanaa kesäkuuta sinulle!
VastaaPoistaTouko-kesäkuun vaihteen luontoa katsellessa tulee ajatelleeksi, kukkiiko kaikki jo nyt. Niin paljon kaunista kukintaa on ympärillä. Syreenit ovat parhaillaan aivan täynnä kukkia.
VastaaPoistaOlet valinnut kuviisi kaikki tämän hetken kaunottaret, kiitos!
Onpa kauniita ja herkkiä kesäkukka kuvia.
VastaaPoistaAivan ihania kesän asioita 🤗. Tulee hyvä mieli ja kesäinen olo.
VastaaPoistaNiin kaunista ja tunnelmallista!
VastaaPoista