Osallistuin Luonnon luomaa Susannan blogissa sukka-arvontaan
ja kyseisten sukkien arpa osui minulle.
Kuluneella viikolla postilaatikosta löytyi mukava kirje.
Sukkien lisäksi paketissa oli kaksi kaunista korttia.
Kortti, jossa oli Susannan teksti on myös aivan ihana,
minä näin siinä lempikukkani pionit,
vaikka kortin taustassa teoksen nimi on ' Unelmien ruusut.'
![]() |
| Huoleton Hulivili |
Susannan tavoin minäkin toivotan kaikille vielä
Ihanaa Kevättä!!
💚 🧡 💚





Kiitos samoin Sinulle suloista kevättä!
VastaaPoistaOnnea voitosta! Hienot sukat olet saanut.
VastaaPoistaIhana voitto ja palkinto, nätisti koostettu paketti. 🧡
VastaaPoistaOnneksi olkoon!
Susanna tekee kauniita sukkia. Sinä onnellinen sait nyt sellaiset jalkojasi lämmittämään.
VastaaPoistaIhanaa kevään jatkoa!
Kauniit ja tosi siistit sukat.
PoistaOnnea voitosta. Suloiset sukat olet saanut
VastaaPoistaKauniit sukat ja ihanat kuvat :)
VastaaPoistaSukat hetkiin ja retkiin.
VastaaPoistaOnnittelut voitosta ja sukat on niin ihanan väriset.
VastaaPoistaOnnittelut! Noin kiva paketti on mukava saada.
VastaaPoistaIhanan arvontapalkinnon sait!
VastaaPoistaKiitos kommenteista kaikille!!! <3
VastaaPoista