lauantai 9. toukokuuta 2026

Uudet sukat

 


Osallistuin Luonnon luomaa Susannan blogissa sukka-arvontaan 

ja kyseisten sukkien arpa osui minulle.

Kuluneella viikolla postilaatikosta löytyi mukava kirje.

Sukkien lisäksi paketissa oli kaksi kaunista korttia.

Kortti, jossa oli Susannan teksti on myös aivan ihana,

minä näin siinä lempikukkani pionit,

vaikka kortin taustassa teoksen nimi on ' Unelmien ruusut.'




Huoleton Hulivili


Susannan tavoin minäkin toivotan kaikille vielä

Ihanaa Kevättä!!



💚     🧡     💚





12 kommenttia:

  1. Kiitos samoin Sinulle suloista kevättä!

    VastaaPoista
  2. Onnea voitosta! Hienot sukat olet saanut.

    VastaaPoista
  3. Ihana voitto ja palkinto, nätisti koostettu paketti. 🧡
    Onneksi olkoon!

    VastaaPoista
  4. Susanna tekee kauniita sukkia. Sinä onnellinen sait nyt sellaiset jalkojasi lämmittämään.
    Ihanaa kevään jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Onnea voitosta. Suloiset sukat olet saanut

    VastaaPoista
  6. Kauniit sukat ja ihanat kuvat :)

    VastaaPoista
  7. Onnittelut voitosta ja sukat on niin ihanan väriset.

    VastaaPoista
  8. Onnittelut! Noin kiva paketti on mukava saada.

    VastaaPoista
  9. Ihanan arvontapalkinnon sait!

    VastaaPoista
  10. Kiitos kommenteista kaikille!!! <3

    VastaaPoista

-Kiitos terveisistä-