maanantai 18. toukokuuta 2026

Keinunkatos

 


Töistä tulessa tien varresta kesän ensimmäiset kielot.



Nyt on keinu saanut uuden katoksen. 
Nettiä selailin sopivan löytääkseni. Hankkijalta viimein löytyi ja sitä ei tarvinnut tilata vaan kävin ostosmatkalla naapurikunnassa. 

Päädyin tähän katokseen kaikista vaihtoehdoista, koska se on valmistettu Suomessa. 
Aasia tavaraa on liikaa, vaikka ihan aina sen hankkimisen välttäminen ei onnistu.

Hyvän ostoksen kunniaksi herkkua kahvin kanssa.


❉      ❉      ❉



14 kommenttia:

  1. Hienoa! Kannatan myös kotimaisen ostamista. Kielon tuoksua ja kahvia, kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keväinen kahvihetki kielon tuoksussa.
      Kiitos anna!

      Poista
  2. Tyylikkään ja kestävän näköinen keinu 🐾
    Meilläkin on kielonkukkia pihassa, paljon 💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keinu aloittaa kuudetta kesäänsä. Nyt on kielojen aika.
      Kiitos Rita!

      Poista
  3. Minäkin ostaisin aina kotimaista, jos olisi edes mahdollista. Suomenlippu-tuote kun on monesti vain suunniteltu Suomessa ja tehty Kiinassa tai Virossa. Olisi hyvä, jos yritystukea maksettaisiin vain yrityksille, jotka työllistäisivät suomalaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kotimaisen ostaminen ei ole mahdollista. Monet kotimaiset brändit teettävät tuotteet muualla esim. Virossa, se on harmi. Tässä tuotteessa luki selvästi , että valmistettu Suomessa.
      Kiitos enkuli!

      Poista
  4. Mikä on tuo tummansininen kukka maljakossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Napsin kesäkukkaruukusta laventelia kielojen kaveriksi.
      Kiitos sinulle!

      Poista
  5. Keinuun hyvin sopiva katos ja tosiaankin kannattaa ostaa suomalaista aina kun se vain on mahdollista.
    Kielot tuoksuvat ihanasti... täällä eivät vielä.
    Kauniita kesäpäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin kannattaa suosia kotimaista mahdollisuuksien mukaan. Kielot tuoksuvat ihanasti.
      Kiitos Sara!

      Poista
  6. Kaunis keinu. Tällainen olisi ihana omalle kotipihallekin. Siinä olisi ihana keinutella kesän lämmössä.

    Kielo on niin kaunis kesän kukka. Jotenkin niin perinteinen ja suomalainen ja sen tuoksu on niin ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiljainen keinuttelu rauhoittaa.
      Kiitos Kanneli!

      Poista
  7. Mahtavaa, että meilläkin vielä tehdään tällaisia, eikä tosiaan tarvitse kaikkea ostaa aasiantuontina.

    VastaaPoista

-Kiitos terveisistä-