sunnuntai 24. toukokuuta 2026

Ihmeen ihanaa

 

Kevät on joka vuosi yhtä ihmeellistä ja ihanaa.

Nyt on se aika, kun kaikki kasvu etenee hurjan nopeasti,

ettei oikein ehdi havainnoida kaikkea.



Kirsikka kukkii.


Ja omena.
Jonkin verran omenapuissa on kukkia.

Sitten syväkyykky perspektiivistä tulppaaneja.


Toisaalla pihassa kukkii luonnonkukat.

Yhtenä iltana piti vielä 'hypätä' pihalle sateenkaarta kuvaamaan.

Muutama muukin kuva tuli sitten napsittua.



Kevätesikko.

Sekä lehmus iltavalossa.


Upeaa uutta viikkoa!




12 kommenttia:

  1. Taianomaisen upeita kuvia.
    Kiitos samoin, kaunista uutta viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat kuvat. Nopeasti kevät on muuttunut kesäksi. Meilläkin koivuissa jo niin iso lehti, että saisi jo hyvän saunavastan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopeasti on kevät muuttunut kesäksi.
      Kiitos paljon enkuli!

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia! Olet taitava saamaan hetken tunnelman mukaan kuviisi!

    VastaaPoista
  4. Niin ihanaa 🌿 Rakastan tammen lehtiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keväiset tammen lehdet ovat kauniita.
      Kiitos paljon Rita!

      Poista
  5. Syväkyykky-perspektiivi.... hyvää treeniä ja upeita kuvia - kiitos!!

    VastaaPoista
  6. Hyvää ja nautinnollista kesää sinulle 🩶 - Suvi -

    VastaaPoista

-Kiitos terveisistä-