Kevät on joka vuosi yhtä ihmeellistä ja ihanaa.
Nyt on se aika, kun kaikki kasvu etenee hurjan nopeasti,
ettei oikein ehdi havainnoida kaikkea.
Kirsikka kukkii.
Ja omena.
Jonkin verran omenapuissa on kukkia.
Sitten syväkyykky perspektiivistä tulppaaneja.
Toisaalla pihassa kukkii luonnonkukat.
Yhtenä iltana piti vielä 'hypätä' pihalle sateenkaarta kuvaamaan.
Muutama muukin kuva tuli sitten napsittua.
Kevätesikko.
Sekä lehmus iltavalossa.
Upeaa uutta viikkoa!














Taianomaisen upeita kuvia.
VastaaPoistaKiitos samoin, kaunista uutta viikkoa!
Kiitos paljon Sara!
PoistaAivan ihanat kuvat. Nopeasti kevät on muuttunut kesäksi. Meilläkin koivuissa jo niin iso lehti, että saisi jo hyvän saunavastan
VastaaPoistaNopeasti on kevät muuttunut kesäksi.
PoistaKiitos paljon enkuli!
Aivan ihania kuvia! Olet taitava saamaan hetken tunnelman mukaan kuviisi!
VastaaPoistaKiitos paljon Päivi!
PoistaNiin ihanaa 🌿 Rakastan tammen lehtiä.
VastaaPoistaKeväiset tammen lehdet ovat kauniita.
PoistaKiitos paljon Rita!
Syväkyykky-perspektiivi.... hyvää treeniä ja upeita kuvia - kiitos!!
VastaaPoista=D
PoistaKiitos paljon Repolainen!
Hyvää ja nautinnollista kesää sinulle 🩶 - Suvi -
VastaaPoistaKiitos paljon ja samoin sinulle Suvi!
Poista