torstai 25. kesäkuuta 2026

Piha-aita

 


Pionien ja unikoiden kukinta on nyt parhaimillaan,

ihastelen upeutta joka päivä.







Yhtenä päivänä tein pihaan aidanteen,
se on vain puutarhakoriste ilman sen kummempaa käyttötarkoitusta,
eikä mikään oikeaoppinen riukuaita tai perinneaita,
mutta paikkaansa oikein hyvä.




Kesä jatkuu,

nautitaan siitä.



1 kommentti:

-Kiitos terveisistä-