Pionien ja unikoiden kukinta on nyt parhaimillaan,
ihastelen upeutta joka päivä.
Yhtenä päivänä tein pihaan aidanteen,
se on vain puutarhakoriste ilman sen kummempaa käyttötarkoitusta,
eikä mikään oikeaoppinen riukuaita tai perinneaita,
mutta paikkaansa oikein hyvä.
Kesä jatkuu,
nautitaan siitä.








Aidas on hyvä pyrähdyspaikka linnuille.
VastaaPoista